nationaldag.

hei, idag har det vart nationaldagen. jag har inte tänkt på det så mkt. jag var i kungens kurva med pappa och vi skulle handla en tv. kartongen var så stor så sätena var tvungna att fällas och jag fick åka kommunalt hem, -.- på media markt köpte jag the sims 3, och såklart så smart som jag är, efter jag har installerat det upptäcker jag att det inte går att spela. och såklart, prestandan på min data var hälften på det man behövde, -.- går det att lämna tbx öppnad förpackning? ^
sverige så dåliga dom är förlorar såklart med 0-1 mot danmark.
jag åkte hem från farmo&farfa i torsdags.

I onsdags var jag i vällingby med G och vi kollade på när Alexander Rybak uppträde där ;p
I torsdags var jag bara i skolan och efter cyklar jag & N till huddinge i spöregnet, inte min ide.
Igår var vi i Lida med 7:orna, sämsta vädret. askallt i vattnet -.- och cp killarna var såklart tvugna att skjuta vattenballonger på våra saker med mega slangbella. min väska överlevde ;D man kunde åka hem 10.30 men typ hälften stannade ;O när jag kom hem drog jag t pappa.

 "Fairytale"                              nörd tar kort på media markt
       

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; eller hur, det tycker jag med =)

2009-06-07 @ 08:50:30
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: nams.

efter cyklar jag & N till huddinge i spöregnet, inte min ide.

hehe ;P

2009-06-07 @ 15:30:44
URL: http://hejnamsy.blogg.se/

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0