......'......

hejhej, jag har inte haft tillgång till ngn data men nu är jag i skolan & kan skriva.

Onsdag;  jag var i skolan och efter hälsade jag på pappa. 

Torsdag; i skolan hände ingt spec. på kvällen var vi på vistagalan & våra filmer vi har spelat in visades. Dom var ju asbra ;p 

Fredag;  vi hade studiedag & jag var med en kompis. 

Lördag; vi åkte till landet, där hoppade jag studsmatta & pluggade till SO provet.

Söndag; åkte hem från landet och hade träning på kvällen. efter uppehållet vi har haft var det kul. vårt lag har ju slagits ihop med f94:or så vi var typ dubbelt så många på träningen.

Måndag; var i skolan. hade jätteont i magen & huvet.

Tisdag; vi skulle träffas vi flemingsberg och ta tåget till södertälje. där kollade vi på en kemishow. det var faktiskt helt ok fast det mesta hade johan redan visat ^ efter det fick dom som ville följa med till ngn skola i södertälje och göra en sak. ifall man inte ville följa med på det skulle man tillbaka till skolan och spela bög bränboll. jag följde med på den där saken och vi åt på donken i södertälje, sen tog vi bussen till en skola, och gjorde labrationen.

Onsdag; var i skolan & sen träning.

Kommentarer
Postat av: märta

Hej nicole :) <3

2009-05-14 @ 15:20:13
URL: http://sajken.devote.se
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; samma här :D<3

2009-05-14 @ 17:00:08
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0