Fredag

hejhej'  idag var det kalas. William (kusin) fyllde 10år, och vi åkt dit för att fira han. Jag var med Becka och vi hade väll rätt kul. Egentligen fyller han på söndag men då ska vi ju fira mig och min konfirmation som jag tar på söndag'
seriöst, den här veckan har jag vart på tre "kalas" och på söndag blir det nummer fyra. I måndags fyllde Ida år, I onsdag fyllde jag år och William firade vi idag. Igår var det valborg och jag var med tjejerna från klassen.vi var ner i huddinge, fast dom tände typ brasan vid 20:15 och den slocknade typ 21:00. då började fyverkerierna. det gick lite för fort ^
just nu är jag hos farmor & farfar och kommer stanna här tills på söndag, ciao., '


     

Kommentarer

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0