lördag,

hejhej, nu är det lördag, vad ska man göra idag då? troligen ner till skärholmens centrum & kolla på skolavslutningskläder. abuela&abuelo es ute med nicke på fotbollsmatch så dom bad mig köpa presentkort på SF åt nån kompis som ska ha kalas imorron (nickes kompis). Eftersom pappa flyttade från en trea till en två så får han knappt plats med hälften av hans möbler så farmor&farfars hus är överfullt med saker, (okejokej, det mesta står i garaget). Igår hittade jag en sparkcykel i garaget, fyfan va kul det är att åka! ;D jag åkte på den ner till city gross fram & tillbaka ^, det tog typ 45min. när jag skulle ladda in min bilder från telefonen till min data i torsdags försvann alla mina bilder, ;/ Igår köpte jag den nya FRIDA tidningen. jag tror faktiskt jag ska börja premunera, man får twilight dvd på köpet ^ då får man ju självklart en brochyr på köpet också. tänk att få åka på en språkresa! coast to coast i USA skulle vara wonderfull! fast enda nackdelen är ju att det kostar ca 23 000 per person så det är en dröm som aldrig kmr gå i uppfyllelse. ja, men nu ska jag dra, med en sprakande raket mellan benen, adios -_-

        


Kommentarer

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0