måndag,

hejsan små barn (som nozan uttrycker sig). Idag är det tråååkmåndag, slutar 16.00!?
Senare idag ska jag åka till farmor & farfar och ska typ sova hos dom resten av veckan ^
Igår komjag hem från mormor(se längre ner). Jag gick och lade mig 22.00 och började läsa; PS, Han är min! jag läste ut den vid typ halv tolv. då började jag läsa den omtalade "om jag kunnde drömma" jag gillar inte sånt egentligen men ja började läsa den och kunde inte sluta. klockan var 05.30 när jag hade läst ut den och somnade (jag vaknade 07.30 så alltså sov jag 2 timmar), vilken faboulos bok! Den var så jävla bra! rekomenderas starkt av mig, -´-

Onsdag;
I onsdags slutade vi 10.45 och jag följde med nozan till huddinge. sen när jag kom hem skulle jag & nicke till farmor & farfar, jag kollade bara på tv & datorn. somnade efter Grey's

Torsdag;
Farfar skjutsade oss till mormor, och hos henne var jag med Gabbi & Nukari.

Fredag;
Jag mormor & nicke drog till Barkaby outlet, och kollade i affärer hela dagen.

Lördag;
Jag följde med Gabbi & hennes mamma till Stinsen, köpte en rosa t-shirt. kollade på Robinson på kvällen ^

Söndag;
Packade mest hela dagen, spelade dator,

Ja nu måste jag gå, Ciao cara.



Kommentarer

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0