varför rubrik?

ja idag blev det som jag tänkt. jag cyklade till skärholmen och kollade i lite olika affärer, bland annat myrorna, h&m, cubus & monki. jag köpte inga kläder men lite annat (bild&info nere). sen cyklade jag till heron och handlade det där presentkortet. sen blev det ett besök på Media Markt, som är min favvo affär, i ca 1,5 timmar ^^ Niclas är den största godisgris jag känner. kl 18.15 tvingade han mej ner till vårby superlivs,elr va det heter typ nere vid bowlingen. fast det var såklart stängt pga rån. nån gubbe som stod där sa "att en kille hade dödat en kille" man vet inte vad man ska tro. vi drog iaf till vårby centrum. Ikväll ska jag kolla på american pie. ska bara växla över till ettan när norge uppträder. vet inte varför men den låten är helt underbar!



här kommer mina köp.  

   

1. Myrorna; Morden i Midsomer, skrivet i blod. American pie 3 (the wedding), och kaos på klassresan (pang i plugget). The sims 3 skivan fick jag gratis på Gamestop,det är typ en liten förhandstitt av spelet,

2. h&m; en stor necessär, balsam från nivea, LdB 3 in 1, tvål, schampo & balsam i ett & turkost nagelack.

3. Media Markt; Crash Nitro Kart & The sims 2 djurliv. Det lilla gröna usb-minnt är på 8gb.

Kommentarer

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0