dreams

inatt hade jag verkligen den bästa drömme på länge. jag drömmde att jag var i London och gick runt och kollade i affären & gick på oxford street & besökte madame tussauds & kolla på buckingham palace & besökte big ben & träffade många skådespelare, och självklart nothing hill & piccadilly circus (a) helt fantastica!

och idag ska jag kolla på........NEW MOON, det kommer bli helt underbart.


och min prao är också underbar, skit tråkigt att det bara är en vecka kvar och sen börjar skolan igen -.-


men måst dra, har viktigt för mig, Ciao


Kommentarer
Postat av: Oscar

"jag drömmde att jag var i London och gick runt och kollade i affären & gick på oxford street & besökte madame tussauds & kolla på buckingham palace & besökte big ben & träffade många skådespelare, och självklart nothing hill & piccadilly circus (a) helt fantastica!"



Snygg mening, SÄR! IG till dig!

2010-01-28 @ 17:53:25

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0