09 09 09

hejsansvejsan.

idag var det skoljoggen, askul -.- menmen, det går ju.
I helgen var jag på lite olika saker. På söndagen va jag på grönan, och så modig som jag är vågade jag åka Insane 'stolt'. den är så jäkla rolig, jag skriker exakt hela tiden, speciellt i slutet när det känns som man ska åka ner i vattnet, men, den är en sak som måste åkas! en del artister uppträdde också, mix megapol hade sin talangjakts tävling, några artister var Veronica Maggio, Style, Sarah Dawn Finer & Johan Palm. ja, det va roligt iaf.
men nu ska jag ta och fixa mitt rum, sen ska jag på träning. see ya later.

älskar!




so sexy we are.


Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

hah elr hur ;O

2009-09-11 @ 18:34:57
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera amateur här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0